1 514

Jag är ju lite småkär i Andreas Johnson... Grymt sexig karljävel! ;)
Gissa om jag blev glad när jag fick se den här reklamen ikväll!! :P
Å SNYGGA SKOR!!! Jag gillar de där tvåfärgade stövlarna mä kilklack, såna ska jag slå till på!


New Shoes By Scorett - Autumn Winter 2011 v1
from Scorett on Vimeo.

Kollade True Talent på Tv3... Riktigt bra... Å blödig som jag är så framkallades både tårar å tuppskinn här... Förstår inte va d är mä mig!!! :)

Har fått klart för mig att det dyker upp läsare som jag minst anar! Men det är ju skitkul att ni ger er tillkänna!
Välkomna å varsegod å kommentera!!! ;)
Har åxå sett att de senaste dagarna har jag haft 27 besökare!! KUL!!! Å jag undrar vilka ni är... Säg nåt vettja!! :)



Kommentarer
Malin

Häääj!!!

Hahaha...läser ju varje dag ja;)))

2011-08-23 @ 23:10:36
Lilla syster

Halloj!!!!

Är bara lilla syster som är nyfiken på vad du gör om dagarna å kvällarna =) =) löve u pöss pöss

2011-08-24 @ 08:20:21
Ullis

Sv; hihi, er vet jag ju om... Å några till... Men säg mig vilka de andra dryga 20 är... Kul juh! :)

Pussar å kraaamar till er!!! <3

2011-08-24 @ 09:08:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0