1 515

Wroooom!!! Åsså vare onsdag å halvtid! :)
MATCHDAX ikväll åxå, sticker raka spåret te Hög efter jobbet... Sugen som fan är jag, hoppas fotjäveln håller!
Å banne mig har jag inte lite träningsvärk efter promenaden igår åxå, lr så har jag sträckt baklåret i mitt försök till stretch... Bra gjort i så fall! :)

Jag mena 27 UNIKA besökare VARJE DAG igår, inget annat...
Det är rätt många! Eller så är det så att det är 9 personer som läser från 3 olika ip-adresser, det blir ju 27 det mä så det kan va så åxå... Men jag vill gärna tro att det är 27 olika personer! :D

Som sagt, bortamatch ikväll... Suget är här så det är bara till att fortsätta ladda med massor av energi å vätska... Vi har ett riktigt starkt lag ikväll, så fan om vi inte ska kunna skaka om Hög lite som hittills iår är obesegrade!
Snart lunch!! MUMS!! :)


Kommentarer
Malin

Förövrigt!!!...FETT snygga stövlar i förra inlägget;))))

Finns i svart å rött oxå:D

2011-08-24 @ 22:16:12
Ullis

Sv; Visst va de snygga!!! :P

Åh, d lät ju heller inte dumt... Kan man slå till på ett par av varje tror du?! :D

2011-08-24 @ 22:42:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0