1 516

Fy fan va jag inte tycker om att förlora... :(
Åh va tråkigt det är när allt känns så jäkla bra innan åsså blire bara skit... 6-0 i baken, uhh!!
Aja, bara å ladda om för kommande bataljer! Ny match på freda först, men sen sönda för min egen del! Å jävlar va de ska få för det här!! Hög va bra, inge snack om det... Men 6-0!!! Vi glömmer't fort, ok?!

Tror jag ska gå å lägga mig å mysa till det lite mä IKEA-katalogen som kom igår... Värsta är ju att man blir sugen på å köpa så jävla mycke att ett helt hus skulle behövas!! Kanske blir nåt intressant objekt ledigt te mig nå tag... Vem vet...

Dax för dagens mat, för ni är väl jätteintresserade av vad jag äter om dagarna...!?! ;)
Frukost; som igår, fil å grejs
Mellis; 2 rutbröd m skinkost, 1 nektarin
Lunch; som igår, hela kittet mä tortellini å sallad
Mellis; vaniljyoghurt m melon å crunchy, 1 banan
INGEN MIDDAG, blev match ist...
Kvälls-/återhämtning;
1 thékaka m ost, skinka å grönsaker efter matchen...
Massa vatten därtill å dagens motion blev väl typ 45 min effektiv matchtid

Nu ska jag åxå gå å lägga mig, jag kan ju va uppe hur länge jag vill egentligen eftersom jag åxå har den förmånen; att bestämma själv när jag ska sova...
Å jag hoppas att det inte är lika jobbigt å komma upp ur sängen imorron, det är ju faktiskt utförs nu!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0