1 517

Fy faan!
Det här vädret gör mig deprimerad!!!
Jag vill inte va här...
Ville absolut INTE stiga upp ur sängen imorse...
Jag vill ligga i soffan, under mitt härliga täcke å se på massor av filmer, äta godis å sova emellanåt!
Varför äre alltid sånt här pissväder våra träningsdagar?! All lust till allt försvinner i takt med att regnet rinner ner i brunnarna! :(

Dagens plus är ju att det äntligen är TORSDAG!!! Å inte vilken torsdag som helst... Det är inte bara discotorsdag, det är även LÖNINGSTORSDAG!!! Åh fy tusan va du är efterlängdad!!! Idag kommer det gå en tusing igen bara man öppnar plånboken... Kylskåpet gapar tomt å jag behöver massor med andra grejer... Dessutom ska jag unna mig nåt lyxigt! Bara för att jag kan å bara för att jag vill, ännu en av alla mina förmåner... :)
Se där, nu fick jag iaf dra på smilbanden lite!!!


Kommentarer
Malin

Lyxa så mycke du bara kan, bara därför att du kan det!! ;))

Jag bjuder på en riktig stämningshöjare.....som du vet så har jag ju jag tappat bort trosorna mina, å nu gav S sej fan på att han skulle kunna hitta ett par nya på nätet.....LÄTT på 5 min!!!

Å Helt fantastiskt...googlade...å på dom 20 första träffarna hittade man dej (flera inlägg)å din blogg, där du skriver om dessa viktiga assosiarer!!!



Damn girl...du har en ny läsare...å jag blir tvungen å dela...var ju MIN "dagliga" du!!!!

KLÄÄÄMMM <3 <3

2011-08-25 @ 22:04:55
malin

Förövrigt så hittade han inga;)))

Va ju det ja sa!!!

2011-08-25 @ 22:06:41
Ullis

Sv; Hahah! Mäh, äre sant??!! Inte har väl jag skrivit så mycke om såna...? Haha!! Men va roligt!!

Å va jag gillar att jag har en läsare till, man tackar!!! ;P

Skönt att jag fick skratta lite mitt uppe i allt elände åxå! TACK bästa du!!!

KRAAAAM!!!! <3 <3 <3

2011-08-25 @ 22:25:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0