1 519

Den här olustkänslan i kroppen är kvar... Har sovit som en kratta...
Jag är helt matt... Det är som att jag befinner mig i nån bubbla... Tankarna bara snurrar...
Åh va jag vill att allt ska gå bra idag!!!
Jag tänker på dig och din familj, bästa bästa du!!! ♥ ♥ ♥
Varför är det alltid de snälla, oskyldiga och oförargliga människorna som drabbas av elände?
Kan inte jävulstyget ta de elaka??!

En fotbollsmatch kan tillsynes tyckas jävligt liten i sammanhanget, men det är ändå bra att allt rullar på som vanligt! Om inte annat för att skingra tankarna...
♥ Å jag lovar dig, att ikväll spelar vi för dig!!! Med hjälp av ditt jävlarannamma!!! ♥



Kommentarer
Malin

Här kommer en stor och stark kram...vad jag förstår så behöver du en <3

Å mitt nummer kan du, när/om DU skulle behöva.

2011-08-26 @ 16:31:22
Ullis

Sv; Malin, såna som du växer inte på träd!! TACK så mycke! Jag har fångat din kram... Den satt fint! :)

Jajjemän, jag kan det! Nästan utantill...

Kraaaam! <3

2011-08-27 @ 09:47:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0