1 521

Gårdagens äventyr börja i Edsbyn vid 12-tiden, träningsmatch LBK-BIF... Våra favoriter vann drabbningen! Men när vi öppna dörren till hallen å kylan slog emot oss höll vi på att svimma! Kunde inte i vår vildaste fantasi ens ana att det skulle va så kallt... Verkligen tur det va högsommarvärme ute så vi tina upp fort!
Man blir ju hungrig åxå så innan färden fortsatte blev det lunch på Sibylla i Byn... Va inte igår man va där vill jag lova! Men jag kände igen mig faktiskt!
Färden fortsatte över skogen, via vägarbeten å skit mot Färila å denna fantastiska butik!
Det besöket slutade såhär!! :D Mä en hel kasse körv... Fyy faaan va gött!!
Vi hann även mä lite fotboll på Älvvallen, LIF-SIK... Mycke sport på en å samma dag, det tycker vi om!! Här förlorade våra favoriter tyvärr, efter en tapper insats...
Medan åskan rullade längs Ljusnan å bergen rullade vi mot nya uppdrag å mål... Vi klara ut ett å annat innan vi slutligen lämnade destinationen och for hemåt igen... ;)

Väl hemma så tog det ju inte slut... Lyskväll här juh... Vackert med alla marschaller längs ån här i stan... Vi va allra först till Sandarne, åkte kustvägen tillbaka mot stan sen till Skärså åt ena hållet och avslutade med Skatön åt andra hållet...
Jävla trevligt OCH vackert!! Trevliga pratstunder i mörkret under en gnistrande stjärnhimmel! En underbar kväll helt enkelt!

Har precis ätit frukost framför friidrotts-VM... Jag laddar för match ikväll...
Ska åka å handla lite, matlådor för veckan ska förberedas innan jag ger mig iväg på samling... Jag har ju några timmar på mig så det borde inte va omöjligt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0