1 523

Måndan avklarad! Tackar, tackar!! Fy faan va segt det är nu...
Veckans första träningspass avklarat åxå... Fotboll såklart, Arne Hegerfors kan slänga sig i väggen för tjejer kan visst!!! Gubbjävel!! Jag har alltid gillat honom, FÖRR alltså... Efter hans uttalande nu så har han tappat minst ett fan...
Vi va 26-28 pers på träningen idag!! :D Skitkul!!! Framtiden i Moheds SK verkar tryggad, det känns bra!!

Fick ett härligt telefonsamtal från Uppsala strax innan vi åkte hem åxå... Det känns faktiskt ganska bra nu, mycket lugnare på nåt sätt! ♥

Friidrotts-VM är i full gång... Vilka läckra idrottsmän och kvinnor som är med! Jag gillar Carmelita Jeters (tjejen som vann 100m) armar!!! RUGGIGT VÄLTRÄNAD TJEJ!!! :P
Sveriges insats känns väl sådär, lite tråkigt att vi inte har nån riktig stjärna längre...

Åh, till min stora förtjusning såg jag att TRUE BLOOD börjar igen på onsdag... BIT MIG!!! :P
Dock vill jag kräkas när jag ser att de börjar tjata om fredagsmyyyys redan på måndan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0