1 525

Är hösten här lr?!
Tempen i bilen visade på 8 grader imorse... Brrr!! Lite kallt faktiskt... Svårt mä kläder å så, för i regel blir det ju varmt mitt på dagen å eftermiddan när man ska hem...
Behöver en ny jacka... Vetnte va jag ska hitt på...
Jag gillar hösten... Hög och klar luft, som gjort för långa promenader! Pärfäkt! Kan bli en redan ikväll! :)

3e dagen med detox idag...
Tycker redan att det känns i kroppen... Har inte lika mycket streck å veck i skinnet på morron när jag vaknar! Å jag hoppas att det känns lättare på träningen imorron åxå, då har det ju gått en dag till...
Kuren är på 20 dagar och den har hjälpt tidigare, jag brukar bli riktigt pigg åxå! Hoppas den visar samma effekt denna gång! För det skulle inte skada om jag skulle råka bli lite piggare! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0