1 527

Det har inte blivit många knop gjorda här ikväll...
Bara middag å matlåda, jag orka inget annat! Skönt mä vila ibland åxå!

Säga va man vill om Facebook, men det är ganska intressant OM MAN ANVÄNDER DET PÅ RÄTT SÄTT!
Till exempel när man ramlar över personer man inte sett på flera herrans år... Det hände mig ikväll...
Nån som blivit vän mä nån från förr, vilket ledde till mera efterforskningar och jag hittade en bild... På en son till min första STORA kärlek!! En kärlek som varade i flera herrans år... Han va 10 år äldre än mig (jag va 11-12) å körde buss... Varje dag när jag åkte buss till å från skolan, satt jag som ett klistermärke på rutan när vi kom till den hållplats där han brukade stå å vänta i sin buss... Å tänk va lycklig jag va när han vinkade! Han visste ju att jag va dödsförtjust!! :)
Jag minns som igår, när jag träffade honom första gången... I klubbrummet på Marmavallen! Han spelade ju fotboll såklart... Å han va målvakt!!! Lååång, fick ducka när han gick in genom dörren å supersnygg tyckte jag... Motorcykel hade han åxå... :P
Ja kära värld... Många år sen vare å många år så fanns det bara han, killar i min egen ålder hade ingen chans! De kunde inte alls mäta sig mä honom! :)
Åjj, va mycke känslor som kom upp nu... Den där bilden jag såg, sonen... Han är en kopia av sin far...
Jag ryser!!! För han finns inte längre... Han dog för flera år sedan... I hjärntumör... Alldeles för tidigt!! :(
Vila i frid kära du, jag glömmer dig aldrig!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0