2011-08-01

Måndan avklarad...
Trögt imorse...
Två vändor till sjukhuset, urinprov imorse (som inte va nån vacker syn, kära värld!!) å sen läkarbesök vid lunch...
Kraftig urinvägsinfektion med feber... Resulterade i en dunderkur med penicillin, 5 dagar - 3 tabletter om dan... Å måtte det hjälpa fort, för denna värk unnar jag inte min värsta ovän (om jag nu skulle ha nån)...

Bilen nytvättad, en flaska nykokt rabarbersaft å middag hos mor & far... Jag klagar inte!
Soffläge väntar resten av denna kväll, åsså en penicillintablett till innan det är dags att sova!

På marknan igår köpte jag en "skyddsängel" till förmån för Barncancerfonden då en av mina gamla skolkamrater satt där och sålde dem... Den va såå söt!! :) Åsså en god gärning som ger mig ännu en stjärna i himlen!


Kommentarer
Malin

Inte kan väl du ha nån ovänn å troligaste har du stjärnor så det räcker å blir över...men en extra skadar ju aldrig:))) Kanske man kan få låna;))

Kläm <3



2011-08-01 @ 23:49:48
Ullis

Sv; Absolut delar jag med mig! Speciellt till dig som åxå förtjänar stjärnor! Jag vet att du har ett gäng redan, å man kan ju aldrig få för många!!! ;)

KLÄM!! <3

2011-08-02 @ 08:47:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0