2011-08-03

Ja, det kunde man väl ge sig fan på!!
Att vädret skulle visa sig från sin allra bästa sida när man ska jobba!! :mad:
Solen strålar från en klarblå himmel å sånt här väder har jag inte ens varit i närheten av att ha om jag så lägger ihop de stackar soldagar som va under mina 3 veckors semester...
Nästa käftsmäll lixom!! :(

Penicillinet verka direkt iaf! Å det känns förbannat skönt!!
2 tabletter i måndags å redan igår så va värken borta å det va nästan roligt att kissa för det gjorde inte ett dugg ont! Stick å brinn otäcka bakterier, vill aldrig mera se er!!

Goaste Agnes är hemmavid...
Vi busa å härja igår så min fot värkte, antar att det bara är att inse att detta med träning kommer dröja ett tag till... Efter penicillinkuren ska jag iaf testa på lite löpning själv, men fotboll vette tusan om jag klarar än... :/

En stor dag igår då fantastiska Daisy siktades i skyn...
Fantastiskt vilken farkost!! :)
Jag har känt på henne och hon kändes fan som om hon skulle va gjord av papper... Men flyga, det kan hon som ingen annan!!! UNDERBART!!! Mera flygplan åt folket!! :D

Visst är hon väl vacker...?! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0