2011-08-05:1

Å FREDAN ÄR HÄR!!! TÄNK VA ROLIGT ATT FREDAN ÄR HÄR!!! :D
Fan, nu har jag gjort en arbetsvecka... Det va väl ingen match?! Tiden går precis lika fort här som nån annanstans så då känns det som det kvittar lixom! Men nog äre väl ändå skönt å va ledig! Synd bara att man tappar allt va sömn å rutiner heter...
På måndag äre dags att packa väskan igen för resa söderut... 3 dagar denna gång, blir nog trevligt det! Å jag kommer säkert va fullärd när jag kommer hem! ;)

Hade en tv-kväll igår, jag märker att penicillinet gör mig trött...
Börja med dubbelavsnitt av Glamour 18:00 å sen lite nyheter, som gjorde att det står klart för mig vartåt höstens sol- & badresa går... SICILIEN såklart!!! NATO-basen där juh... Massor av flygplan!!! Finns ju inge mer å fundera på där!! Jag sviker Cypern denna gång! :P
Sen somna jag nog en stund där... :)
Allsång på Gränsen sen... Från Norge, rätt charmigt program... Igår va Charlotte Perelli där (Carola åxå, men henne ger jag inte mycke för) å hon drog av AC/DCs gamla dänga 'You Shook Me All Night Long'... Å banne mig gjorde hon inte den jävligt bra!! Synd att hon bara sjöng massa schlagerskit när hon va här, detta va mycke bättre!!!
Blue va åxå där... Vackert!!! :P

Fortsatte med Hawaii five-0... Rikigt bra serie det där.. Synd att jag inte varit med från början, fast det är ju fristående avsnitt så det gör inte så mycket men ändå... Helt klart värt att se om man inte har bättre för sig!

Åsså avsluta jag ju mä favvo "J"... I the Killing... En Hollywoodversion av en dansk serie... Åxå jävligt bra! Gillar det danskarna gör!

Lite tv-tips från oraklet på Öster ifall ni är sysslolösa en torsdakväll... ;)

Freda som sagt...
Å go'vär idag åxå! Lutar åt lite fotboll ikväll, det va längesen sist!!
Sista penicillintabletten intas imorron frukost, sen ska jag jävlaranamma va fit for fight åxå!!! Har inte tränat på, få se va blire nu... 4 veckor!!! Det kommer att bli jobbigt för jag har en hel del å ta igen kan jag tro!

XOXO



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0