2011-08-06

Åh, pigg favvolörda mä gofrukost å allt!!! :D
Här skulle du va mä kompis...! ;)
Sista penicillintabletten är intagen, jiiiihoooo!!!
I eftermiddag ska jag ut på en springsväng, testa foten för å se hur den håller... Om jag har tur kan det bli derbyspel imöre!!! :P
Formen är helt ur, det vet jag... Men va fan, allt som inte dödar härdar har vi ju hört!
Kanske blire en vända till Enånger nu, vi ska se va reskamraten säger... :)

Ett oanständigt förslag...
Ja, inte fan skulle jag tacka nej till en natt för 1 miljon USA-Dollar!!! Det skulle jag nästan kunna göra va som helst för! Fatta va mycke kul man skulle kunna ha för de pengarna sen!!! ;)
En natt kan man ju bara glömma, men pengarna lever man länge å väl på!
Förbannat bra film äre iaf!!
Kvalitétstid mä världens bästa Anna igår, jag va inte hemma förrän halv 3 inatt... :)
Vi har ju såå mycke å prata om åsså kolla vi ju på filmen jag pratar om som inte va slut förrän vid 2-tiden...
Vänner som hon växer verkligen inte på träd och det gäller att va rädd om henne, å jag gör mitt bästa!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0