2011-08-07

Åh maj gad vicken dag!!
Tror aldrig jag mått såhär dåligt...
Önskar att foten funkat vid testet igår för då hare blitt en lugn kväll, men det blev det inte...
Firma Pettersson & Kvist i farten å tänk att det går inte å släppa lös oss!! :D
Det är succé varje gång!!! Inte så mycke folk i farten igår... Men det räckte om jag säger så... Fan va sköj det är å stöta på gamla bekanta!! ;)

Å jävlar va det regnar!!! Låter som hela taket ska komma in... Hoppas att Småland bjuder på bättre väder än såhär! Sovmorron imorrn åxå, fan va gôtt! Tåget går 09:25... Back home @ onsda! Ska se om det kanske går att få till en fika på Centralen i Stockholm då... :P Har lite tid över där förhoppningsvis...!

Har sett Mohed sopa banan med allt motstånd i helgen! 14-1 i målskillnad... Det går ju som på räls det här!! :) Hoppas nu att jag kan komma igång mot slutet av veckan! Vartenda steg igår gjorde ont... :(
Formen va inte så jävla usel som jag trodde heller, gick riktigt bra förutom foten då...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0