2011-08-08

Sämre måndagskvällar än denna har jag haft fler än en! :)
Incheckad på Huskvarna Stadshotell, rum 209...
Uppgraderad från enkelrum te nånting de luxe... Åjj jävlar säger jag! :)
Rund säng... Badkar, ute i rummet! Gissa om jag som älskar att bada har utnyttjat det?! Såklart jag har! Å tittat på tv samtidigt!:) 'Cause I'm the king of my own life...!'
En finfin middag innan åxå såklart! :)
Inte dumt med tjänsteresor ändå... ;)
Ser fram emot en god natts sömn nu!
Jag kan verkligen rekommendera detta place om ni ska hitåt nåt tag...
Kan hända att jag återvänder snabbare än jag trott, Jönköpings flygplats firar 50år den 4e september... :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0