2011-08-09

Phuuu! Det är påfrestande att va på resande fot alltså! Vilken dag!
Den började med rena grekiskan imorse, men innan eftermiddan va slut så va alla frågetecken uträtade... Åtminstone för nu så vi avslutade tidigare än vi tänkt!
Wohoo! Tänkte jag, här kan bli lite shopping! :P
Så jag drog iväg te det stora shoppingcentret A6 i Jönköping... Här snackar vi köpcentra!! Lilla E-center hemmavid är ju en fis i rymden jämfört mä detta!! :)
Kom hem med iaf 1 kasse...;)
Längtar faktiskt te hemfärd imöre...
Å jag måste undersöka den där fikan jag tänkt mig åxå, säkert äre kört men det skulle va kul å höra hur tankarna går...
Nu kryper jag ner i resans höjdpunkt, runda sängen! :)
Go'natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0