2011-08-10:1

Jag längtar hem...
Jag är trött å fullständigt slut...
Sitter på Stockholms Centralstation... Men ensam, utan fika... För jag vågar inte ta kontakt...
Om jag bara fått en liten, liten vink om hur det är så hade det varit annorlunda...
Men nu har det gått så lång tid sen sist, kanske finns risk för missuppfattning åxå är jag rädd...
Antar att nån som tror sig veta en hel massa saker om mig, som vanligt har glappat mer än den ska om sina egna fantasier, antaganden å önsketänkanden...
Nästa gång tillfället kommer ska jag iaf ta chansen!
Jag börjar repa mod redan nu så är jag säker på att det blir av! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0