2011-08-10:2

ÄNTLIGEN HEMMA!!!
Jag tror aldrig att jag längtat hem så mycket nån gång förr som jag gjort dessa tre dagar...
Det är inte det att jag inte tycker om att åka bort, men den här gången har det varit skitjobbigt... Det har inte hjälpt särskilt mycket med att jag bott lyxigt... Men nu är jag däremot jävligt glad åt att va hemma!!

Mest har jag nog längtat efter min fina vita pärla... ;)
Har kunnat kört hur länge som helst ikväll!
Snart har vi gjort 2 månader och 200 mil tillsammans å det ska bli både många månader och mil till innan vi skiljs åt!!! :P

Nu hejjar vi fram Sverige till seger i träningsmatchen mot Ukraina innan det blir kväller på Öster...
Skönt å sova i sin egen säng åxå!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0