2011-08-11:2

Sådärja! Då hare gått en vecka till nästan... Nu är ju allt precis som vanligt, semestern känns som bortblåst!
Märkte att jag t o m glömt vad jag gjorde förra helgen... Ingen ordning mä nåt, illa illa... :S

Har varit å gjort en provträning med Mohed ikväll...
Det gick sådär, men jag fick iaf förnyat förtroende! Å jag tror minsann att de saknat mig lite de små liven...! :D Kändes lite så i luften...
Har ont i tassen nu å är lite svälld, men jag tackade ja till match i helgen!
Sitter mä en tallrik vanlijyoghurt å crunchy müsli till återhämtning nu, det smaka mycke bättre än den jästa yoghurten imorse... Bläääh va den va otäck!!
Strax dags för Joel-tid åxå... :P

När jag hittade den där gamla godingen tidigare idag, så kom jag osökt att tänka på denna...
EN FANTASTISK TEXT, hör själv!!
Å när drömprinsen å jag tillslut bestämmer oss för varann så ska detta bli vår bröllopsvals, helst live med originalartist för det har jag bestämt å går ICKE att ändra på!!! Ska va om motförslaget blir White Wedding mä Billy Idol då, kan diskuteras isf... ;)

With every beat of my heart, I give you my love completely
My darling, this I promise you...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0