2011-08-12

Vänta...
Schhhh...
Tyckte jag hörde nån som skrek; FREEEEDAAAA!!! :D

Träningsvärken ger sig tillkänna idag, märks att det va längesen sist!
Men jag har inge ont i foten!!! TAAACK FÖR DET!!! :)

Har bokat tid hos bästesta E för vaxning i eftermiddag, bort mä lurvet bara!!
Det är värt all den där smärtan för det dröjer bra mycke längre innan det börjar växa ut igen, jämfört mä efter en rakning då man för det första inte alls blir lika slät å len å tamejfan dan efter så känner man de där sticken igen...

Fredaskänslan börjar infinna sig... Inte alls långt kvar av den här arbetsdan nu!

Lite såhär brukar det ju va hos mig på Hotell Östers festvåning...
Kö från gatan upp till hallen... Å du är välkommen in! :)


Frågan är va som händer i helgen...
Va ska ni göra?

Jag borde städa... Jag borde tvätta... Jag borde putsa fönster å hänga upp nya gardiner (plocka ner de gamla för minst en månad sen men inte satt upp några nya)... Jag borde tvätta sofföverdraget... Jag borde byta sängkläder... Jag borde diska...
Det är så mycke jag borde göra, men jag vet att jag inte kommer göra det i helgen heller...
För jag ska bara...

XOXO


Kommentarer
Lise-Lott

Finns det nån i närheten som är duktig på vaxning? Vad kostar det?

TREVLIG HELG!!

2011-08-12 @ 21:02:25
Ullis

Sv; Jag har varit hos å rekommenderar Emelie Kvist, Spa Valdhav... Tror runt 250kr å uppåt... :)

Trevlig helg på dig mä!!

2011-08-13 @ 19:26:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0