2011-08-14

Vet ni...
Ikväll strax efter 22:00 tar sommarn 2011 officiellt slut... När Strömmingsleken bränt av sitt fyrverkeri så äre lixom övver... :/
Fan, va tråkigt!!

Har haft en superrolig helg!
Börja mä kräftskiva hos fam Kvist i fredas... Alltid trevligt att träffa nya människor! Vi åt å drack, tävlade i Singstar innan första gänget begav sig mot Strömmingsleken... Firma Pettersson & Kvist hamna på efterkälken å kom till stan först vid halv 2-tiden... Stor mening lixom! Lr egentligen så vare väl vi som va kvart i 2-raggen för kvällen... :D

Fotbollskik igår innan det va dags för inflyttningsfest här på Öster...
Måste säga att det finns de som är jävligt lättlurade... Haha! Shit va kul!! Ett missat samtal å terrorn är igång! Tror att jag tillfälligt kan ha väckt en björn som sover, men va fan... Jag älskar att ha roligt så varför inte köra på!! Å varför inte ge tillbaka för gammal ost...?! Se upp, för här äre jag som bestämmer! :P
Rocktools med Eric Bazilian, sångare i The Hooters, va kvällens dragplåster i Stadsparken...
ÅJJ JÄVLAR VA BRA DE VA!!! Jag älskar Hooters låtar å Eric va helt underbar!!! Grymt duktig! Han är ju amerikan, men drog av en låt på klockren svenska!!! JAG ÄLSKAR'T!!!
Sen skulle ju en hemlig gäst åxå dyka upp... Jag är inte lika imponerad av denne, som visa sig va Nordman... Stenhög eller stupfull, skit samma vilket... Helt utan sångröst, tappade texter å såg allmänt påverkad ut... Bättre att Eric har fått köra flera låtar än å höra den där sopan!

Bortamatch idag... Ja, fotboll alltså... ;)
Bergsjö... Blev stryk... 3-0... Spela 30min... Skitont i foten... Vette fan om den tänker läka nån gång! :(
Ett par varv på leken idag åxå, lite käk å nu soffläge för hela slanten!
Jag är jävligt glad att jag har gjort min mardrömsresa så att jag inte behöver ge mig ut på den imorron!


Bästa!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0