2011-08-15:1

Men vilken jävla trög dag...
Har varit heelt slut hela dan!
Visste inte hur fort jag skulle komma hem från jobbet så jag fick lägga mig å sova middag!
Det är en förmån jag har, att sova middag... :)
Fixa faktiskt matlåda till imorron åxå innan, makaroner å körv... Fan va jag längtar!
Eftersom jag ska försöka träna så blev det ingen riktig middag, utan 2 rutbröd mä falukorv på... Å jag hade ingen vanlig senap så jag tog fransk dijonsenap... Gick bra det å! En smaksensation!! :D
Å nu blire träning igen... Få se hur det går, springskorna får åka mä ifall att det inte funkar mä fotboll!

Dressmann har minsann gjort nyanställningar... Mmm, mmm, mmm!!!! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0