2011-08-15:2

Fotbollsträningen gick helt ok... Bättre utan tejp än mä faktiskt!! Vissa situationer som gör ont, men det mesta funkar! Dock vågar jag inte va mä på myrträningen på onsda... Vore förjävligt om jag skulle fastna å vrida till mig igen, jag är en fegis å tar det säkra före det osäkra å låter bli... Jag kör lite löpträning efter vägen istället! Surt, för myren är förjävvla rolig! Å jag vet ju varifrån idén kommer åxå, vilket gör det ännu roligare! ;)

Nu är jag glad att den här skitdan är över!!
Känns ändå ok nu efter att ha tränat å duschat, men jag hoppas verkligen att morrondan blir bättre än vad idag har varit... För idag har det fan inte varit kul! :(

Detta får bli kvällens vaggvisa... Jag är fortfarande smått hög å faktiskt hemligt förälskad efter Eric Bazilians framträdande i helgen... ;)
Go'natt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0