2011-02-01:1

FEBRUARI!!! Å kortmånad!!! :D
Kommer bara svischa till, jag vet det! Särskilt när man har saker inplanerade så går tiden überfort!!! Å sen äre ju mars å våren kan börja smyga sig på... Härligt!
Lovar att utnyttja vintern som är kvar, jag ska förbättra min skidåkning! :)

Längtar redan till lunch och har nästan 1,5h kvar... Tur att jag har mina riskakor att ta till när hungern slår till! Shit, va gott det är! Tror nästan jag är beroende...
Jag hoppas och tror att mina rotfruktsplättar i lådan blir succé! Kändes iaf så när jag tjuvsmakade igår... ;)

Kom isäng i tid igår för en gångs skull...
Å vad händer?! Jo, jag somnar nästan direkt... Men vaknar till av ett jätteryck... Sen fick min telefon ett spel, det bara smattrade in sms från alla möjliga håll... Annars jävlar är då telefonen stendöd! Sen vare ju tji att somna nästan, jag snurrade värre än en centrifug i säkert en timme innan jag kunde somna om... Så, så mycke för att jag gick å la mig tidigt! Ska nog aldrig göra om det!

Va äre för fel på er s k män egentligen...?
Ni verkar visst tro att ni kan göra som ni vill mä oss tjejer...
Vi ska lixom stå beredda å vänta med öppna armar när ni behagar höra av er efter hur lång tid som helst...
SKÄRPNING!!! Ni får allt ta å bestämma er... Äta kakan eller ha den kvar...?! Man kan inte ha båda, det måste ni lära er!
Å andra sidan så får vi ju oss ett gott skratt åxå... För lite roliga är ni allt! Ni fattar inte hur ni skämmer ut er egentligen...
Tänk om andra visste hur ni gör...!!! :O



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0