2011-02-02:1

Men nog äre väl lite konstigt med vädret...?
Idag känns det som det skulle vara mars/april, inte februari...
Mycket märkligt, jag undrar när bakslaget kommer?!
Har varit ute på den obligatoriska lunchpromenaden...
Klarblå himmel, några plusgrader och takdropp! FANTASTISKT!!
Hade vallat bättre idag än igår, för jag hade inte lika bakhalt idag... ;)
Jag önskar jag vore ledig, jag skulle va ute hela dan!!

Somnade skittidigt igår och fick sova ostört! :D
Men är jag nå piggare? NÄH...! :(
Ge mig ljus!!!

Fotbollsträning ikväll igen... Med 'laguttagning' som han så fint kallar det, Big D...
Ser fram emot helgen, trots att det är i Bôllnäs... :P
Tror det kommer bli bra! Mycke folk å så...
Kanske att det dyker upp nåt intressant?! Vem vet? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0