2011-02-02:2

Blev sent ikväll igen... FAN!
Men å andra sidan hjälpte det inte att sova i nästan 9timmar heller så, skit desamma vare väl!

Drog iväg å handlade lite mat efter jobbet...
Det är fan inte billigt att äta nyttigt vill jag lova! Shit alltså!
Förberedde ett par lunchlådor innan jag stack iväg till träningen...
Blev sen hem för vi hade ett litet möte efteråt, som handlade om hur vi ska jobba ihop pengar till laget...
Personlig sponsor sökes... NÅN som är intresserad av att sponsra en halvfet, träningsvillig 37-åring...?! :D
Detta blir inte lätt alltså, när man jobbar på ett företag som inte kan sponsra... Ingen av mina föräldrar har eget företag, inte heller min morfar som är pensionär sen 20år tillbaka... Å jag är ju ingen målspruta som visar resultat direkt heller så... Det blir onekligen spännande! :) Haha!
Får visa framfötterna å mina överstegsfinter i helgen så kanske jag kan locka nån iaf!!! ;)

Maten är klar, det blir cannelloni imorron!
Sweet dreams!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0