2011-02-03:1

Jag längtar till lunch!!!
Är jättenyfiken på maten... :P
Å magen kurrar mer än vanligt idag!
Har bokat av kvällens pumppass, hoppas att jag gjorde nån annan glad för jag såg att kön va låång!!!
Tänker vila mig i form inför helgens bataljer! Jävlar va kul det ska bli! :)
Ska ladda med bra mat åxå!

Det befarade bakslaget på vädret kom redan idag...
Det snöar nämligen! Jag gillar't ju, men det verkar skita sig med min lunchpromis... Tråkigt!
Blötsnö är det dessutom så det blir väl inte liggandes antar jag utan kladdas väl bort under dan...

Läste gamla sms innan jag somnade igår, jag tycker det är rätt kul å ha kvar vissa...
Men tänk va endel ord och meningar tappar betydelse fort...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0