2011-02-03:3



Piggade på mig lite iaf när jag kom hem så jag snodde ihop denna fantastiska omelett till middag... :)
Rökt skinka, riven ost, salladslök, inlagd paprika, körsbärstomater och fetaost...
Och JA, JAG SATTE I MIG HELA SJÄLV!!! :P
Å inte skäms jag för'et heller...! Dessutom gjorde jag efterrätt... Stekte äpple med kanel och hade vaniljkesella till... MUMS!!! Inte skäms jag för d heller! :)

Har tillbringat hela kvällen i soffan, fan va skönt! Å framförallt välbehövligt!
Landskampen va höjdpunkten! Och jag måste erkänna att jag blev överförtjust i Foppa! Vilken läcker kille!
Och Jon Olsson... Va säger man?! Fixar'n! Såg till att vi fick en seger ikväll! HÄRLIGT!! :thumbup:

Detta får bli det sista från mig ikväll...
Imorron äre freda!!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0