2011-02-04

HOME SWEET HOME!!!
Fy fan va skönt att det är helg!

Jag dog i soffan för ett slag efter jobbet...
Bäst att jag vilar mig i form inför det som komma skall!
Blir en galet lååång dag imorron...
Skulle fixa middag, kyckling och grönsaker i ugnen men jag satte i mig en godispåse istället så maten får bli kvar till imorron! :)

Har inte jag träffat 'Hundsparkarn' idag...?! :D
Stackarn, vi måste byta namn på han! Det passar sig inte riktigt, för jag vågar lova att det är en trevlig prick! Å det säger jag redan efter en kvart! :)
Ser fram emot morrondan då vi får ses igen å kanske får chansen att prata mä varann lite längre..!

Kollade skidskytte tidigare ikväll, å jädrar va jag är sugen på å åka skidor!
Synd att hela helgen är uppbokad annars har det varit läge för en tur...
Är grymt sugen på å lära mig dansa åxå, vafan kan Frank Andersson så måste väl jag kunna???!!! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0