2011-02-06:1

Shit vilken dag/kväll/natt igår!!!
Men kul!
Kom hem vid 3 inatt, la mig vid halv 4... Men jag har sovit som en prinsessa!
Undrar hur GH har sovit efter min flashning...! :P Haha!
Vi va för ett slag utslagna ur cupen efter att ha gjort en riktig skitmatch mot Kilafors... Det va det sämsta ever tror jag, men skyll inte på mig! Jag va inte mä...! ;)
MÄN!!! Som Tony Irving skulle uttryckt det...
Ni vet att IT AINT OVER 'TIL THE FAT LADY SINGS...
Vi hade ju en match kvar... Mot suveränerna BK 30 från Västerås... De hade gett alla de andra lagen storstryk å vi kände att vi inte hade nån chans att ta dem...
MEN DET GJORDE VI!!! 4-1 vann vi mä!!! Och vilken insats av laget! Helt fantastiskt att se! Det var krig och slit ända in i kaklet så att säga! Till sista blodsdroppen...
Så nu spelar vi SEMIFINAL klockan 15:00! :)

Det gäller att ladda upp nu... Massor av mat! Kroppen skriker efter ny energi!!!
Men med lite musik blir ju allt mycke lättare!!! NUUU KÖÖÖÖR VIIII!!!!

Anything you can do, I can do better...!!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0