2011-02-07

10 veckor...


Däcket är fixat!
Ingen punka, det tackar vi för!!
Å tack käre far för din hjälp!!
♥ Va skulle jag göra utan dig?! Guld värd du! ♥

 Månda=Cardio, så ock idag... Fortfarande lika kul!
Men idag va det nästan för mycke folk, fick inte tillräckligt mä utrymme känns d som...
Har lite teknik kvar å slipa på, det här med att 'tippa bäckenet' hör inte till mina starka sidor...;) ÄN...
Men snart så sitter d åxå! Ska tjuvträna här hemma... :P

Kan inte sluta skratta åt vårt äventyr igår...! JAG ÄLSKAR DIG E!!!
För att du är som du är,jag kan lova dig att det inte finns en till som är lika som du...
Dåliga kopior finns det säkert,för de finns överallt!
Fråga mig,jag vet...
Jag hinner knappt stiga ur mina egna fotspår innan nån annan är där...
Kanske att man ska ta det som en komplimang å se det som att det man själv gör är nåt bra...?!
Men jag tycker det bara känns jävligt drygt! Hitta på nåt eget nån gång vettja!!

Få se då om det blir Volvo lr bussen till Bergvik imöre...?!;) Vi har ju båda alternativen nu iaf!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0