2011-02-08

Rövhölsdan är över! Tjohoo!!
Har varit kunglig vid spisen igen, tomatsoppa med tortellini... SUPERGOTT!!! Blir fin återhämtning efter kvällens fotbollsträning som för övrigt va den sämsta på länge för min del... :/ Jag längtar redan till lunch imorron då jag får återse soppan igen! :)
Idag blev det en promis till Preem för å köpa sallad i det underbara vädret. Vågar fan inte köpa sallad nån annanstans längre, knappt göra själv efter Mickis hot...! :P Hehe!

Busschaufförn jobbade på sitt ordinarie jobb ikväll så Volvon fick stå till tjänst, men det gick ju bra det åxå! :)
Vi skrattar fortfarande åt söndagens eskapader!! Antar att det blir nya imorron! :D

Skrattar så jag gråter åt detta klipp som jag snubblade över idag... Fan att jag missat detta när det visats på tv!
Munin, jag vet inte men jag fick en känsla av att jag känner igen den här killen... Tycker han påminner om nån... Va tycker du?! Alltså språket å hans uttryck... Hahaha!!! Jag döör! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0