2011-02-09

Träningen sög idag igen... Kroppen är skittrött å huvet hänger inte med alls, tror det är läge för lite vila kanske...?!
Det blev iaf buss till träningen idag!
Fick ett helt underbart sms på förmiddan;
'Bussen avgår 17.55 från Norralagatan ikväll. Kontakta de andra medresenärerna är du vänlig. Mvh busschauffören'
Vi blir fler å fler som får uppleva äventyret med bussåkning och alla garvar lika gott! :D
Jag gillar mest själva uppladdningen för bussen, när farten dämpas å chaufförn växlar ner... Då vet man att det är nära!! :D
Säkert äre några som inte fattar va som är så kul med detta å jag kan förstå att det verkar vrickat, det måste upplevas! :)

Trodde nästan att lunchpromenaden va med livet som insats idag...
Träffade en kändis på fel ställe skulle man kunna säga, men jag såg sen att det va lugnt! Skönt det då, har säkert blitt ett jädrans liv annars!

Vilket väder vi haft idag! Jag hade typ 15 grader i solen vid lunchtid, det borde fan va straffbart att sitta inomhus såna dagar... Nu var det -11 istället, inte lika roligt det men det är ju fortfarande vinter!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0