2011-02-12:1

Nog fan va jag kung i baren igår allt...
Lr snarare kung i ryggan!!! :D
Verkar som att vi fick i oss ALLT ur flaskan, inte ens den är kvar...
Å d känns idag vill jag lova! Tur att klockan har passerat 16:00 så att det äntligen kan vända! För det gör det säger G.H å det han säger är ju alltid rätt!
Har missat den här fina dan bara för att vi hade för roligt igår... Har endast förflyttat mig mellan sängen och soffan... Skippade träningen, förenat med livsfara för tusan! Hjärtat hade lite jobbigt ändå imorse, dumt å pressa det ännu mer!
Vettefan om det är värt att må såhär dåligt...?! Det går ju att ha kul utan sprit åxå!
Borde ha telefonförbud när jag dricker... Sms-terror igår... Längesen sist du! Kanske dumt, men lite roligt å! ;)

Nåja... Ska försöka ta mig i kragen å kanske åka iväg å fixa lite mat...
Skulle verkligen behöva städa här åxå, det är rödvin å salt över tamejfan hela lägenheten...!
Men äh, d får vänta tills imorron! Ska väl ha nåt att göra då å!

TACK FÖR IGÅR TJEJER!!! JAG ÄLSKAR ER!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0