2011-02-11:1

Ja ni mina vänner...
Vi har fredag igen!!! Å vi har vinter på riktigt igen! Shit vilka drivor!!
Jag är tacksam för min otroligt snälle granne som hjälpte mig skotta imorse!!! Guld värt! :)
Det stormar fortfarande men har iaf slutat snöa... SKÖNT!! För då äre ingen fara för va som komma skall ikväll!!
Årets höjdpunkt i bandy-Söderhamn;  BROBERG-BOLLNÄS på Hällåsen!!! :P

Vi är ett helt rövargäng som ska iväg på uppvärmning före matchen...
Magkänslan säger att det kommer bli en toppenkväll!!! Jag kommer va KUNG I BAREN!!! :thumbup:
Min vita månad är över, det kommer att bli längre jag lovar... Men ikväll äre tillfälligt avbrott... ;)
Så till dig som undrade, "b" eller va d nu va för löjligt du kallade dig när du inte ens vågade skriva ut ditt riktiga namn, hon är inte gravid...! Å om jag skulle varit det så har jag förmodligen inte berättat det här det första jag gjorde... Alltså, du kan pusta ut nu! Allt är lugnt!
Jag är tokladdad!!! Hoppas att även de som ska spela är det!! Annars vette väl fan om inte jag hoppar in!!! :cool:
Tyckte jag hörde skål nyss, men jag hörde nog fel... Det är lite väl tidigt va??!!! ;)


Kommentarer
H

Det skulle stå h blev ett b såg jag nu..en fråga bara för du skrev att du va så himla trött..sorry om du tog illa upp..

2011-02-11 @ 17:26:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0