2011-02-12:2

Gött att jag varit så pass dukig å handlat hem mat så jag slapp gå utanför dörren idag...! :)
Fläskfilé å potatisgratäng fick det bli, inte dumt det!
Melodifestivalcirkusen är igång igen... Tänk att det redan gått ett år, jag minns förra årets som det skulle va igår...! Massor mä trevligheter som hände under den tiden, kanske därför det är lätt att minnas... :P
Ikväll ser jag den ensam iaf, skönt! Mitt egentidsbehov har påkallat uppmärksamhet!
Jag dömer ut cirkusen redan efter att ha hört två bidrag, känns mest som skit!
Kanske hittar jag nåt annat att se på... Ska inte röra mig särskilt långt ifrån soffan ikväll, det vågar jag lova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0