2011-02-13:1

Har sovit i nästan 12 timmar...
Undrar om jag behövde det...?! :)
Känns mycke bättre idag! Även om kroppen känns överkörd...

Jag ser det snöar ute...
Hmm.. Jag som hade önskat en lika fin dag idag som det var igår...
Men det går ju att vara utomhus ändå...

Börjar med att säga hej till mor & far ♥ de reser mot sydligare och varmare breddgrader imorronbitti...
Tycker de är lite väl taskiga när de lämnar mig ensam å övergiven... Inte ens Nella å jag ska kampera ihop denna gång... Hon ska prova på livet i 08-land i 2veckor... Trevligt! Skulle jag velat gjort åxå!
Hoppas nu för tusan att det inte blir snökaos som det alltid brukar bli när de är borta... Det slår aldrig fel!
Jag brukar ha fullt upp i snöröjningsbranschen!

Sen ska jag leverera lite kläder å skor som blev kvar här i fredags...
Ska köra ett par varv på skidor åxå har jag tänkt, men vet inte riktigt var än... Eller så blire kanske en löprunda istället... Nåt av dem iaf för nu ska spriten ut!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0