2011-02-14:1

Fy fan!! Såå jävla dålig timing!!! Jag hade ju tänkt vänta tills längd-VM drog igång...!! :P
Ont i halsen, sprakande bihålor å ett huvud som värker nästan värre än i lördags emellanåt...
Den här veckan som skulle bli en kickstart inför beach 2011...
Hoppas att mitt kloka val till att stanna hemma imorse, gör att jag kan dra igång mot slutet av veckan! Det är ju trots allt bara måndag än...

Ha en trevlig alla ♥ dag därute, pussas å kramas å tyck om varann så mycke ni orkar!
För imorron äre ju bara en vanlig dag igen... ;)
Jag ska kramas med kudden hela dan, å bara äta nyttiga saker så jag blir frisk FORT!!!
Hörde ett rykte om att det skulle vara mycke romantiska filmer idag, det kommer krylla av hunkar på tv så egentligen är det inte så synd om mig... :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0