2011-02-17:1

Har arbetstränat idag... Ur sjukstugan rakt in i hetluften å ett möte i Stockholms Stad...
Gick ju hur bra som helst, men är toktrött nu! Överlever, men det är rätt jobbigt att va trött!
Tur det är upplagt för soffläge resten av den här kvällen! :)
Har ju missat mina tv-favoriter idag; Top Model, Project Runway, Bygglov, Glamour å Lyxfällan... Tror jag överlever det åxå, men det är surt! ;) Haha!
Ska iaf kolla Halv 8 hos mig, gayvecka denna vecka... Mycket intressant! :D
Å sen äre ju veckans höjdpunkt (förutom Vinterstudion då...); LANDSKAMPEN!!!
Kanske nån bra film sen åxå, har inte kollat...
Synd att jag inte fått hit Jullans One Three Hill än, annars har det lätt varit maraton här! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0