2011-02-20

Söndakväll igen å rätt sent, d blir jobbigt imorronbitti igen... :/
Förkylningen har tagit om... Tror att jag hade feber på förmiddan...
Såå jävla tråkigt, å så förbannat typiskt när man är igång bra med träning... Jag hoppas det går över fort, för nu börjar det ju dra ihop sig till träningsmatcher åxå!
Det får väl ta den tid det tar att läka ut... Ingen idé å stressa på, kroppen gör ju sitt jobb bäst i lugn å ro så äre ju med allt oavsett va det gäller...

Har avverkat hela första säsongen av One Tree Hill nu... :)
Tjejerna va med på de första 8 lr 9 avsnitten, sen har jag klippt resterande under eftermiddan å kvällen! Sorry, girls! Kunde inte hålla mig!! ;)
Vi hade skitmysigt igår...
Fyra brudar på madrasser på golvet framför tv:n åsså drottningen själv i soffan!
Mycke skitsnack, lr egentligen inte skitsnack som sådant för d är för fjortisar som inte har nåt bättre för sig, vi är mycket bättre än så å håller oss på en högre nivå! Men vi kallar det snicksnack då å många glada skratt!

Fick ett samtal från Karibien idag...
Konstaterade att temperaturskillnaden ligger runt ca 50-60 grader...
Lät hur mysigt som helst! Jag ska åxå åka dit en dag, snart... :)

Avslutar med denna som varit sällskap hela helgen... Bra bit!!
I don't wanna be anything other than me... (För vem vill d egentligen...?!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0