2011-02-21

Det va rätt jobbigt imorse, precis som jag trodde...
Men jag tycker att det har vänt och känns helt ok nu!
Grymt glad är jag för det! :)

Har inte jag klickat hem både säsong 2 & 3 av OTH idag då...?! :D
Tyckte att jag måsta stoppa där, fanns ju ända upp till säsong 7 att köpa... :P
Men det får bli på marslönen istället! Förmodligen kommer jag inte kunna hålla mig ända tills dess... För så fort jag har dessa två hemma, kommer jag bränna igenom dem! Och då vill jag ha MER!!! Jag känner väl mig själv...!

Aldrig är man väl så sugen på att träna som när man är krasslig...
Jag längtar som bara den efter en löprunda!!! Jag vet att jag är dum om jag gör den redan ikväll, men det lockar å drar... Måste försöka stå emot...!

Sänder iväg ett gäng med BAMSEKRAAMAR å varma tankar till ER som har det jobbigt just nu...
Livet är fanimej inte rättvist!!! Jag tänker på er hela tiden ska ni veta!! Varför drabbar eländet ALLTID bara goda människor?! Ta de onda först!
När hemska och orättvisa saker händer i min omgivning så börjar tankarna genast att snurra... Det får mig ännu mer att fundera på hur endel andra människor fungerar...
Stanna upp för ett tag och tänk till på va i hela friden ni håller på med!!
Är livet verkligen värt att slösa bort på att reta upp sig på andra? Jag tycker INTE det! Även om det ibland är jävligt svårt att låta bli... Men nånstans går det ju över, iaf för mig! Man har ju fullt upp med att bry sig om sig själv!
Har förstått att jag är ett objekt som man retar sig på å det jag vill säga är att jag klarar mig själv, behöver inte alls ha nån som håller koll på mig och viskar om mig när jag vänder ryggen till om vad jag gjort och inte gjort för år & dar sen... Släpp taget vettja! Eller ska det ältas länge till???!!! Har inte jag sagt att det är varsågod å fråga?! Dumt att jag inte sa nåt, borde ha frågat om det va nåt som undrades över... Men det är lätt å va efterklok!
Fast egentligen... Prata på om det glädjer er (det är ju en bra egenskap att kunna roa andra), jag skiter i vilket! Jag har inte gjort nåt jag ångrar och kan stå för mina handlingar, till skillnad från många andra!


Kommentarer
millan

du har en underbar resa framför dig med one tree hill . det är ju så jäkla bra :)

2011-02-21 @ 17:57:17
URL: http://forell.blogg.se/
Ullis

sv; Jaa, jag tror d va...! ;) Har ju sett ströavsnitt på tv lixom men aldrig följt d riktigt... MEN NU JÄDRAR!!! :P

2011-02-21 @ 18:54:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0