2011-02-22:1

Veckans värsta känns inte som veckans värsta idag... Konstigt! Men skönt! :)
Blev ingen löpning igår, dock en promis åsså lite sol på det... Skitkallt när jag satte ut näsan igårkväll, hade inte förväntat mig -15 eftersom det bara va -7 när jag åkte hem från jobbet...
Undrar om det blir lika ikväll...?
Ska på bandy! Jag tackar M för det...! ♥ Kvartsfinal... Måtte de hålla!!!
Träning först, redan 17:00... Fan va skönt, ska övertala killarna till att göra det till en vana!

OTH är på väg!!!! Lagom till helgen... :thumbup:

Wassberg... Shit va läckert!!! Vad säger man?! Likheten är slående... :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0