2011-02-24:1

Väntar på posten...

Åh, jag är tokladdad för skid-VM!!! :P
Det är inte långt kvar innan det drar igång nu!
Jag skulle kunna ge vad som helst för att få hänga i Oslo i lite drygt en vecka!!
Men jag får väl hålla tillgodo mä tv:n, det funkar ju åxå! Men det vore grymt läckert att få va på plats!
Lite bittert att jag inte lyckades pricka in min sjukperiod bättre... ;) Hehe!
Nåja, dessutom så lär det väl bli radio idag eftersom vi inte har nån tv här... FAN!

Jävlar va kallt det va imorse!!
Bilen visade -40, men det tror jag va en hämnd för att den måstat stå ute hela natten i kylan riktigt så kallt va det inte! Men -22 här på plats! Rätt häftigt tycker jag ändå! Solen skiner och det är en gnistrande vinterdag, ljust på morron och ljust på eftermiddan när jag går hem... Det går ju åt rätt håll!!! Vi har ju en härlig tid framför oss nu! :)

Skickar ett gäng bamsegrattiskraaamar på namnsdan till pappan och nåt liknande åt ett annat håll...! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0