2011-02-24:3

Vilken skidåkningsdag!!!
Fan, va härligt att VM är igång! Å vilken start sen!!! :thumbup:
Superspännande på både dam- och herrsidan ända fram till semifinal och för herrarnas del ända in över mållinjen!!! :D
Jag säger bara Marcus Hellner!!! Vilken fantastisk kille!!! Där hade norsken lr för den delen bägge norskarna INTE NÅT å säga till om!!! När han bytte växel i backen å körde förbi så stod de andra som statister!! Jiiihooo!!! :)
Det blir spännande att följa fortsättningen!

Ingen vidare dag däremot för Broberg... Såg att det blev stryk. :( Bara å ladda om för söndag!!

Själv har jag pumpat ikväll... Passet va sådär, gör ett nytt försök imöre! :)
Följde upp passet med en sallad från Amore, den satt fint!
Landskampen med Wassberg... Han är ju KUNG!! :) Kommentaren till Pernilla; 'd änte helt kasst e...!' :D
Nu Lyxfällan...
Tror minsann jag ska ställa till det lite för mig... Han är ju en riktig hunk den där Patrik...! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0