2011-02-25

F R E D A A A ! ! !
Å en extra bra sådan eftersom det är löningsfreda!! :D
Dessutom hade min försändelse från CDON.com kommit så lagom till helgen har jag säsong 2 å 3 av OTH hemma!:) Jihooo!
Julia å jag hade bokat in oss på ett pumppass ikväll åxå men vi bokade av p g a omständigheter...
Istället blev det middag mä Frida på O'Learys! :)
Aldrig fel mä käk där alltså, va man än väljer från menyn är supergott!!

Nu laddar jag för säsongspremiär på fullstor plan i Hudik imöre!
Dags för kalvarna att ge sig ut på grönbete igen!! ;) Härligt att det drar igång!
Varje helg uppbokad nu framöver så man vet vad man har att göra!! :)
Uppladdningen består av avsnitt 1-4, säsong 2 å lite godis till d!

Go'natt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0