2011-01-11:1

1001-1002-1003-1004-1005... 1088-1089-1090... Måste räkna för å komma ner i varv...
JAG BLIR GALEN!!!
Detta bådar inte gott...
Undrar; var finns hänsynen? Var finns kamratskapen? Å framförallt, VAR FAN FINNS DET SUNDA FÖRNUFTET??!!
Hur kan man bara tro att man är så jävla bra å allt man gör hela tiden är rätt och felfritt...?! Fast det egentligen inte är det...
Tror jag ska köra samma race jag så får vi se... Grejen är att det inte kommer funka för mig, jag är inte sån!




Lite dagvill tror jag visst... Hade 11e redan igår märkte jag!
Nog märks det att vi skaka rumpa igår, HEJ TRÄNINGSVÄRK! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0