2011-01-11:2

Jag säger det igen; finns det nån känsla som är så skön som känslan av att vara nytränad??! :)
Fick ett förslag från M igår, men jag håller inte riktig mä där... Haha! Du är rolig! :D
Fotboll ikväll, å det är ju bara för roligt! Ibland undrar jag varför jag fortfarande håller på, men efter en träning så vet jag varför... Jag trivs ju som fan med gänget!!! Redan imorron äre dags igen!

Redan halvtid imorron åxå... Jag hinner snart inte med! Dagarna går så jäkla fort, men jag ska säga er att nätterna går mycket fortare! Shit, jag lägger huvet på kudden och somnar bara så ska jag upp igen! Så känns det!

Ikväll ska jag i säng i tid i alla fall... Blev halvsent igår igen, det här funkar inte! Sova tidigt-stiga upp tidigt å promenera, det är inte dumt!
Vädret är ju perfekt för det nu åxå, har varit på kortare lunchpromenader både igår och idag... Jätteskönt verkligen och frisk luft har ju ingen dött av vad jag vet! :)

Dagens musiktips... Nåt som går för högtryck hos mig nu, jag är ju sån... Nöter ut låtarna tills jag tröttnar fullständigt! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0