2011-01-10:2

Har nyss kommit hem från träning...
Man ska ju vidga sina vyer för att utvecklas sägs det och därför testade Ida å jag ett nytt pass idag; CARDIOMOVES!!!
Vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig, men det skulle va ett konditionspass med enklare koreografi än step (som jag har svårt för, koordinationen mellan armar och ben är inte den bästa!) och jag måste säga att jag blev glatt överraskad!! Passet innehöll olika danser; salsa, afro, rumba, skaka rumpa, skaka tuttar... You name it!! :D
Shit, va kul det var! Och gav massor av energi! Kommer absolut gå flera gånger!! Det gäller bara att släppa sina hämningar å köra på allt va som går! :)
Det känns ju lite dumt när man inte hänger med på alla steg å kombinationer, men håll i er! Om några veckor kommer vi va grymma! Vem vet?! Vi kanske dyker upp i Let's dance på tv!!! :P

Vi körde 10 min på löpbandet efteråt åxå... Lite nerjoggning... ;)

Efter min kesomiddag nu ska jag fixa matlådan till morrondagens lunch. Sen ska jag SOVA!! Jag behöver det känner jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0