2011-01-12:1

Nog märktes det imorse att skolorna drar igång idag efter lovet... Shit, va folk det var i farten! :)
Lite skönt är det allt med vardag, rutinerna börjar så smått komma tillbaka.

Jag drömmer rätt mycket om nätterna och ibland undrar man ju varifrån man får allt! Skulle vilja titta in i skallen å se efter vad som rör sig därinne! :)
Inatt drömde jag om en person som jag inte sett på år och dar... En rätt intressant person får jag ändå lov att säga! ;) Det händer att jag ser denne person i sin bil, passera här utanför mitt jobb-fönster lite då och då... Men nu var det längesen... Dock kommer jag hålla utkik hädanefter!!! :P


Kommentarer
Caroline

Åh taack =) Haha ja jag tycker jag var bra läcker i peruken jag med, det tyckte dock inte Malin! hahaha!! ;) Haha Gud så bra, jag som alltid fryser om fötterna :P Det är en 2a på Köpmangatan, sen ska jag kika på en till tror jag. En nyrustad som ligger vid Rådhuset typ =)

Taack hörru! Å kraam på dig =)

2011-01-12 @ 14:07:36
URL: http://carolinerosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0