2011-01-13:1

Tjugondedag jul ståre i almanackan... Knut har namnsdag...
Idag äre ju som man ska dansa ut julen egentligen, men jag får lov att vänta till helgen... Trots att jag är rätt trött på tomtar å jul nu, vill in med nåt nytt å roligt!
Har inte tid riktigt med städning före helgen å ska det dessutom bli ordentligt gjort en gång så kan det va läge att genomföra den i dagsljus för en gångs skull! :)

Är stel och smidig som ett kassaskåp idag känns det som, men jag har ändå ett pass kvar innan det blir vila. Ska pumpa ikväll! Det är ju så roligt!

Glömde ju berätta om urspårningen i duschen efter träningen igår... Om nån utomstående skulle höra oss skulle de tro att vi rymt från nån anstalt! Vi är inte rumsrena när vi drar igång!! Jisses, vi skrattade så vi vek oss dubbla! :D
Allt handlar om en tävling, det ska bli spännande att se vem som tar hem den... Eller egentligen så är det mest spännande vem som först förlorar...!!! :P
Å näe, jag tänker INTE delge er några detaljer...!!! :) Haha!


Kommentarer
sandra

hahaha jag vet inte riktigt om ja vill vara med i den där tävlingen ;).. men måste väl tänker ja..

2011-01-13 @ 15:40:00
tina

fin blogg du har hihi

kolla gärn ain min blogg:D

2011-01-13 @ 16:44:34
URL: http://tinisen.blogg.se/
Ullis:

Sv: Jorå, för tusan Sandra! Lite wild'n crazy!! ;P D gillar vi juh!! :D Hahaha!

2011-01-13 @ 17:11:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0